Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11744.6/6973
Title: Tìm hiểu khách hàng. Xem xét lại cách tiếp cận khách hàng. Thỏa mãn khách hàng. Cải thiện hiệu quả hoạt động.
Authors: Andy Bruce
Keywords: 33
GIÁO TRÌNH
Publisher: 6/7/2007
Abstract: Essential Managers - Putting Customers First= Cẩm nang quản lý hiệu quả - Khách hàng là trên hết
Description: Thành phố Hồ Chí Minh: Tổng hợp thành phố Hồ Chí Minh, 2005.
Thành phố Hồ Chí Minh: Tổng hợp thành phố Hồ Chí Minh, 2005.
85
1
Gov't Doc #: Anh
URI: http://hdl.handle.net/11744.6/6973
Appears in Collections:Tong Hop

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 61039.pdf
  • Description : 
  • Size : 7,74 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.