Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11744.6/8358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorN. D. ERIASVILI
dc.date.accessioned2017-05-16T21:23:07Z-
dc.date.available2017-05-16T21:23:07Z-
dc.identifier.govdocNGA
dc.identifier.otherCNNT-1191
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11744.6/8358-
dc.descriptionHÀ NỘI: THÔNG TẤN, 2004.
dc.descriptionHÀ NỘI: THÔNG TẤN, 2004.
dc.description19
dc.description1
dc.description.abstractTỦ SÁCH NGHIỆP VỤ BÁO CHÍ. CÔNG TÁC XUẤT BẢN QUẢN TRỊ VÀ MARKETING
dc.publisher5/8/2010
dc.subject076
dc.subjectGIÁO TRÌNH
dc.titleXUẤT BẢN SÁCH VÀ THỊ TRƯỜNG SÁCH. QUÁ TRÌNH XUẤT BẢN: CÁC ĐẮC ĐIỂM CỦA QUẢN TRỊ. TIẾP THỊ TRONG XUẤT BẢN.
Appears in Collections:Tong Hop

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 149497.pdf
  • Description : 
  • Size : 14,62 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.