Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11744.6/19338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKent Wertime, Ian Fenwick
dc.date.accessioned2017-05-16T22:51:58Z-
dc.date.available2017-05-16T22:51:58Z-
dc.identifier.govdocMỹ
dc.identifier.otherCNNT-1148
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11744.6/19338-
dc.descriptionHà Nội: Tri thức, 2009.
dc.descriptionHà Nội: Tri thức, 2009.
dc.description94
dc.description1
dc.description.abstractTIẾP THỊ SỐ. HƯỚNG DẪN THIẾT YẾU CHO TRUYỀN THÔNG MỚI VÀ DIGITAL MARKETING
dc.publisher2/23/2010
dc.subject005
dc.subjectGIÁO TRÌNH
dc.titlePHƯƠNG TIỆN TRUYỀN THÔNG MỚI VÀ TIẾP THỊ TRONG THẾ KỶ XXI. CÁC KÊNH KỸ THUẬT SỐ. KHUNG KẾ HOẠCH TIẾP THỊ SỐ.
Appears in Collections:Tong Hop

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 128261.pdf
  • Description : 
  • Size : 21,11 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.